joi, 26 octombrie 2017

Precizări, lămuriri şi asumări despre conserve .


      Oameni dragi, deoarece am văzut ici şi colo câte o privire încruntată , câte o sprânceană ridicată sau câte o nară strâmbată, am simțit nevoia de câteva precizări publice.

1.
În primul rând ne simțim datori să ne cerem scuze înaintea tuturor celor pe care am fost nevoiți să îi amânăm cu o oră, două ore, o zi sau trei !
Socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg ... Iar noi , în graba noastră de a mulțumi pe toată lumea, nu am luat în calcul mulți factori care ne pot întârzia . Inevitabilul s-a produs. Oboseală, epuizare, foc de lemne , trafic rutier, condțiile meteo (uneori), volum mare de migală la ambalare (deoarece noi suntem perfecționişti , dar naivi atunci când ne organizăm timpul) . Promitem ca pe viitor să ne luăm nişte marje de eroare , să luăm în calcul toți ceilalți factori neprevăzuți şi să ne organizăm timpul mult mai bine !
Nu suntem roboței şi nu producem nimic industrial . Tot ceea ce facem , facem manual ... la patru mâini.
În plus experiența ne-a învățat să ținem sub supraveghere câteva zile produsul finit şi îmbuteliat (pentru a nu avea surprize ce tin de unele capace ieşite eronat de pe banda producătorului de capace) . Mai ales că noi nu folosim conservanți sau alte artifici chimice pentru conservarea produselor. Conservarea rezumându-se la metodele clasice de sterilizare, pasteurizare şi capsulare în cuptor.
Nu în ultimul rând, chiar dacă pare ceva simplu, ambalarea şi etichetarea durează aproape la fel de mult ca şi prepararea ... etc. etc.
Ne asumăm criticile şi dojana celor nemulțumiți.

2.
Am început această "aventură" dintr-o pasiune . Pasiune pentru gust , pentru tradiție, pentru românesc.
A fost un vis şi acum sunt mai multe ... Au fost şi sunt câteva amintiri... A fost şi este dorul de copilărie...
De peste 7 ani făceam aceste bunătăți doar pentru noi. În vara aceasta ne-am luat inima-n dinți şi am luat hotărârea să vă împărtăşim pasiunea noastră pentru gustul românesc şi pentru astfel de produse.
Sperăm să reuşim a ne păstra puterea şi optimismul în continuare şi să vă putem bucura cu rodul mâinilor noastre.

3.
Partea cea mai delicată este cea legată de prețul produselor noastre.
Noi am căutat ca, în această privință, sa fim maxim de transparenți încă de la început. Am dat întotdeauna detalii şi amănunte pe care aproape nimeni altcineva nu le-ar oferi.
De exemplu prețul ghebelor la culegători (10 lei/kg) sau prețul borcanelor goale + capace la engros (0,7 bani - 1 leu / borcanul de 370 g)...
Cu toate acestea (+ munca depusă şi nopțile nedormite) am căutat ținem prețurile sub cele ale pieței , sub cele din târgurile de profil (nu comentăm calitatea produselor din magazine sau târguri).
De fiecare dată când am scumpit un produs am adus lămuriri şi explicații.
Niciodată nu am scumpit produsele neanunțat .
Întotdeauna ne-am onorat comenzile la prețul stabilit , chiar dacă au intervenit scumpiri ale materiei prime sau de altă natură după aceea.
______

Vă mulțumim pentru criticile constructive, pentru vorbele frumoase , pentru cuvintele de încurajare şi pentru aprecieri !
Nu suntem perfecți. Suntem doi oameni normali , cu bune şi cu rele.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea dvs. contează .